close
This are the first pictures of my new drama.Its the opening day press conference.
I'm already in Kaoshiung filming the starting stages.
It's been a couple of years since my last drama and i'm very excited about this project. Everyone has been great to work with including Genie and the director.It's been great so far!
Kaoshiung is beautiful and I'm very happy to be able to stay here for awhile and see the sights while I work.
I will write more updates on the shows progress as we go along so check regularly!

這是我最近新戲開鏡記者會的第一波照片, 現在我已經在高雄開拍了.
距離我上一部連續戲到現在已經有一段時間了. 我很期待也很興奮這一部作品.
我和卓文萱還有導演還有大家都很有默契.大家都相處的非常的開心!
高雄非常的漂亮! 我很開心可以待在這裡一陣子! 可以一邊拍戲一邊看這裡美麗的風景.
我會再傳一些新的照片給大家看!請大家期待喔!



我和卓文萱




YA! 開心!




我和 Genie




我和金沛晟 卓文萱 還有姵蓓




大家開心合照




開鏡大吉!




我和林博生導演




接受媒體採訪

立威廉、卓文萱合演「愛河戀人」定裝

http://video.udn.com/video/Item/ItemPage.do?sno=334-233-2F3d4-2334323034324-233-2B3-2F-21-21-3D-3D


 



arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()