close
We are into a month of filming the drama and 

these are some pictures that were taken in Kaoshiung.I have finally  visited many more beauitiful places in Taiwan as most of the drama is being shot in Kaoshiung and other scenic places.

I will keep posting more pictures as the weeks go by.It's been tiring but fun as the whole production team has been great!

 

我們現在拍攝 '愛河戀人' 已經一個月了, 我現在終於有機會可以到台灣每一個漂亮的地方! 這部戲大部分會在高雄還有台灣各地美麗的風景區和景點拍攝.

這些是我在高雄拍攝時的照片, 我會在再傳更多的照片給大家看! 這一次真的很開心和所有的工作人員還有導演一起拍戲! 雖然大家每天都很早起很晚收工總是不夠睡, 但在現場笑聲總是不斷

我非常期待這部戲的播出! 請大家也和我一起期待喔!!






從60層樓看下去高雄的景色


''''

我在高雄旗津的燈塔




我和導演




我在高雄旗津的碼頭




哇 渡輪好重阿 哈哈




我在高雄的愛河(跳水之前..)




我身邊就是愛河



arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()