close

It was a fantastic Lunar New Year as I managed to be in Singapore with my family and friends.

Been a long time since I properly caught up with everyone.
My nephew Jayden is also growing real fast.He is almost 15 months and is bigger each time I see him.
I really appreciate the simple things like walking around a mall with my family or just hanging out at a friend's place.
Seems such a luxury to be able to spend this precious time with people that matter to me.
On a final note:Wishing everyone a prosperous and healthy New Year and don't stop telling your loved ones how much they mean to you!


今年的過年是一個非常完美的一個新年! 忙了一整年, 今年終於有時間回新加坡和我的家人一起過年,我已經好久沒有跟我新加坡的朋友和家人一起渡過這麼好的一個假期了.

我的姪子Jaydeu長大的好快, 他已經比我上次看到他的時候大了很多了, 他現在已經15個月了, 每一次看到他都長大了好多.

這些簡單的事都會讓我覺得很開心, 即使只是和我的家人一起逛街或是去朋友家聊聊天
對我來說和家人朋友相處的時間,是任何事都無法取代的. 即使只是過著簡單的生活.
我希望在新的一年裡, 每個人身體都健健康康, 快快樂樂!
不要忘了告訴你身邊你所愛的人!告訴他你有多愛他喔!

 

 567.JPG

568.JPG 

我和我的姪子Jayden

 

570.JPG 

超級奶爸

572_1.JPG

 

573.JPG

我和我的家人

 

572.JPG

我和我的姪子Jayden

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()