Well,its my favourite time of year again! Yes,it's Christmas!
I will still be working on my movie 'GANGSTER ROCK' this Christmas so not much of a celebration for me.That will not stop me from still having the festive spirit and wishing everyone a MERRY X'MAS & A HAPPY NEW YEAR!

Hello親愛的大家! 我最愛的節慶 聖誕節到囉! 祝大家聖誕節快樂!
今天的聖誕節我沒辦法慶祝, 我會繼續忙碌, 這一天我沒有休息,
會繼續拍攝我的新電影 '混混天團'
但在這裡我還是要祝福大家,在這個溫馨的節慶裡,祝大家有一個美好的聖誕佳節!!
祝福大家聖誕節快樂!新年快樂!

RIMG1505.jpg

我本來要留到像聖誕老公公的, 但我想應該還要一陣子吧 哈

 

 

25BF0023.jpg

大家有看到我不一樣的造型嗎?

 


25BF0058.jpg

 

25BF0061.jpg

 

25BF0040.jpg

 

25BF9976.jpg

                                                                      Photographer CHEN CHUN CHI

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()