Hi!The year is drawing to a close and I hope everyone has had a fulfilling year.

There is always next year to look forward to anyway!

I've had a tiring but fantastic year and I hope next year will be much better!

I also hope to spend more time with family and loved ones too.

Of course I will be seeing more of all my super fans out there at events.

Hope to be able to bring more entertaining films your way!

Have a Happy 2011 and may all your dreams come true!


今年快結束了...希望大家在今年過都的很愉快...我也期待明年的到來!!

今年過的很雖累可以很有成就感 希望明年會有更好的表現! 希望明年我可以多跟家人朋友相處

也可以多和我的粉絲見面 在這最後一天 祝大家新年快樂 願大家的願望夢想在2011年都能夠實現.....


我在新加坡吃的美食

我在新加坡吃的美食 分享給大家看看!!


這是新加坡的聖誕 orchard road 街景氣氛很濃厚

這是新加坡的聖誕 orchard road 街景氣份很濃厚!


印度炒米粉  

  印度炒米粉


         我最愛的印度餅 裡面有起司和蛋!prata

我最愛的印度餅 裡面有起司和蛋!prata


薑味的奶茶

薑味的奶茶


雞腿炒飯!

雞腿炒飯!

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()