close

I'm in Beijing filming a drama for CCTV and having a pretty good time despite the cold.Already halfway through filming and progress is good.
I'm also excited about my 2nd movie 'Jump' launching in early December.Will be doing the launch tour in a few cities including Hong Kong around the 3rd to 4th week of November.
I will also be attending an award ceremony in Shanghai on the 3rd of Nov.
Watch out for more magazines and variety shows on tv in China as I have been busy shooting them in between filming in Beijing.
It's been an extra tiring year as I've never done so many projects back to back but as long as all my fans continue to support me, I will give my best and it will definitely be worth it!
Look out for more of my tv and movie projects in 2010!
See you all soon!


我現在在北京CCTV拍攝中央台張小五的春天電視劇, 現在雖然很冷,但拍攝的非常順利!
我也很期待 '跳出去' 電影, 電影即將在十二月二日上映, 在十一月底我會開始做電影的宣傳
電影宣傳期間我會到各個城市去宣傳, 包括台灣及香港.

在11月3日我會參加Cosmo美容盛典頒奬典禮,在上海音樂廳
在北京拍戲的這段期間很忙,在這期間我也拍攝雜誌和電視專訪,
到時候大家可以期待我的雜誌還有電視節目!

今年是最忙碌的一年, 我從來沒有連續拍這麼多作品
但只要我的粉絲還有大家繼續支持我, 我覺得這一切的辛苦與努力都是值得的!
請大家期待我2010年的電影和連戲劇喔!
See you all soon!

IMG_5650.jpg

我和閻妮

 

IMG_5742.jpg

劇中演員陣容

 

IMG_5840.jpg

我編劇還有周小剛導演及閻妮

 

IMG_5857.jpg

 

 

IMG_6028.jpg

很期待我們在劇中擦出的火花

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()