close

These are some pics from the April issue of Ray magazine in China.

They are based on the book 'The Little Prince'.I read that book only a few years ago and really liked it.I highly recommend this book to all who have not read it.

It's easy reading as it's more of a children's book but it is very meaningful.I'm very happy to be able to do a magazine shoot with this theme.

Also happy that the pics are more unique compared to the usual fashion shoots so everyone will be able to see this playful side of me!

這是我四月份拍的瑞麗雜誌.這次有小王子為主題來拍攝, 我幾年前才看過這本書,我非常喜歡小王子的故事,非常推薦給大家看.雖然它是小朋友的故事書, 但是故事裡的內容很有意義.

我非常開心有這個機會拍攝有小王子為構想的照片, 這跟我之前所拍攝時尚的照片有很大的不同, 希望大家可以看到我在裡面俏皮不同的一面!




我和狐狸



 
小王子






準備開始拍攝





拍攝幕後花絮





小王子手中的星星





小王子





我和徐雯





今天的小狐狸和淼淼






攝影師要爬得好高才能取到好角度





小王子心裡在想什麼呢?








 

我和玫瑰







拍攝幕後




玫瑰 你心中在想什麼呢?



我和小狐狸拍攝花絮

http://you.video.sina.com.cn/b/19980132-1296175111.html



arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()