close
It is my favourite time of the year again and I'm in Beijing.I will spend Chistmas here.Won't be home this year.Busy,Busy,Busy!
It's my 1st X'mas on the mainland and it is freezing!I have caught the flu so not feeling so good.
Well,I can still feel the Christmas mood all around so that makes me feel better!
Hope everyone will have a great time with your loved ones this christmas.
Here's wishing everyone a very merry Christmas and a Happy New Year!
Have fun!

我最愛的節日又到了! 聖誕節是我最開心的節日了! 這是我第一次在北京過聖誕節,
今年沒有辦法在家裡過聖誕節,這段期間都會一直很忙!
這是我第一次在內地過聖誕節, 在這裡非常的冷~ 而我現在卻感冒了...
在這裡可以感受到濃濃的聖誕節氣氛, 在充滿聖誕節的氣氛裡感冒也感覺好多了!
希望大家都會和身邊的好友或情人家人共度一個美好的聖誕佳節!
祝大家聖誕節快樂! 新年快樂!
Have fun!



Merry X'mas 聖誕節快樂!





祝大家都有個美好的聖誕節!


arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()