I was in Hong Kong for 2 days for a press conference and was selected to appear on a TVB music show.I had to sing 'Love Flows' for the 1st time on stage and had to practice with a live band as well.

We usually use a minus-one cd so I was so nervous during rehearsals.All the other singers were also much more experienced than me.Anyway,In the end I think I did ok and it was a fantastic experience!

Can't wait to sing the song again...

 

這幾天在香港參加了星光國際的香港發佈會, 在同時很榮幸可以受邀在香港的TVB '勁歌金曲'中表演.

在節目中演唱 '愛是流動的' 這是我第一次站在舞台上演唱這首歌, 而且是跟現場的樂團一起表演.

平常都是用音樂帶然後現場演唱, 這是我第一次和樂團一起, 所以我非常的緊張..在節目彩排時所有的歌手都唱的非常的好, 而且都很有經驗. 到最後我覺得我唱的還可以, 這是一個非常好也很特別的經驗!

 

我等不及下一次再唱這首歌給大家!




在香港的記者會




接受 TVB娛樂新聞台 專訪



相談勝歡




TVB 8 錄影 '娛樂前線' 節目訪問健身





這幾天宣傳都沒時間運動, 趁機運動一下




在上節目的前一天先和樂團彩排



接受主持人訪問




終於要在大家面前演唱中文歌了 





 
愛是流動的夢 像一種慢動作...



At 17 胡蓓蔚 許志安 泳兒 藤田惠美 我




這是我第一次和樂團演唱好緊張喔




演唱完接受娛樂台採訪




工作結束終於可以嚐到香港的火鍋了!








arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()