close

I just finished recording my solo version of 'Love Flows'in Beijing.It is a more upbeat version compared to the duet.I was guided by super-famous producer/songwriter Lee Weisong and am very grateful for his expert guidance.I hope everyone will get to hear it soon and like this version as well!

我剛在北京錄製完 '愛是流動的' 單唱版. 這一次的節奏比合唱板來的更強烈. 這一次是由非常知名的李偉崧老師合作. 很感謝他很專業的指導我, 把這首歌詮釋的更好! 希望大家能很快的聽到這個版本的這首歌, 也希望你們喜歡! 敬請期待



在北京的錄音室裡





先把耳機帶好



這一次我一個人唱~




先開嗓




愛是流動的夢 像一種慢動作....



我和偉崧老師






我有自己的杯子!

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()