close

 

I hope everyone has heard the song!It has been out for a few days already and I'm very honoured to say that yesterday morning, it was played when American Michael Phelps made Olympic history by winning his 8th gold medal!

I'm sure the song played at that moment, captured the spirit of the games and success.
I also hope that all my fans like this song as it is my 1st chinese song and I'm very sentimental about it.
Korea was a whole new experience for me.I enjoyed my week there because the food was good and the people were friendly!
I also saw how professional everyone was at the studio  so the recording experience was priceless.
I have to thank everyone involved for their patience especially when I was helped with the Korean version of the song.
It was great working with the whole crew and I hope to be able to repeat the experience by doing another song soon.
Working with Han Ji Hye was  also  fantastic as we had chemistry and she is really easy to get along with!

I can't wait to perform this song live in front of everyone! It's been an exciting past 2
weeks for me!

我希望大家都聽到我的歌了! '愛是流動的' 和韓文版的 'Friend' 這幾天都可以聽到了.昨天早上九點多, 我很開心也很感到非常榮幸在菲尔普斯拿到奧運打破記錄有史以來拿到第八面金牌時, 水立方體育館播放我所唱的歌!
我覺得這首歌不論是旋律或歌詞都可以代表著榮耀和奧運成功的精神!

這是我第一次唱中文歌,我特別有感情也特別努力和用心. 希望大家還有所有的人都會喜歡這種歌.
這一次在韓國錄音對我來說非常新鮮也感覺非常的特別! 韓國錄音跟製作都非常的專業,這邊的食物都非常的好吃, 韓國人也都很熱情也很友善.

我要特別謝謝指導我唱中文以及韓文歌時,製作人還有大家都非常的有耐心也很用心的教我.讓我的錄音也特別順利完成.
在錄音室全體的工作人員都非常的專業,也合作的非常的愉快! 我很希望下一次很快的又能和他們再一起合作!
這一次能和韓智慧合作也是非常好,她人也很好也很隨和, 我們合唱的默契感覺很好 .
從錄音到現在這兩個星期以來, 我一直覺得很開心也很興奮! 我已經等不及要唱這首歌給大家聽了!

 

 

 

抵達韓國首爾機場


 

下飛機後直接去錄音室


 

錄音前要一起溝通準備的工作


 

中文版 '愛是流動的'


 

中韓版本

 


 

韓文版 'Friend' 拼音


 

和韓智慧合唱 '愛是流動'的


豐富的晚餐!


要這樣用菜包著肉吃喔




Jason和大家都辛苦一天了

 

圭石 Allen 還有我大快朵頤

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()