close

I attended and performed at a charity event on 19th of July. it was to help children and many stars were there from Korea as well. It was a big success! Don't forget to watch my movie on the 1st of August the premiere is on the 30th July at Wanda plaza in Beijing what a great birthday present for my self! I'm very excited!

我在7月19日參加了一個公益活動,是國際明星友好慈善夜. 這是和很多國內的藝人還有韓國的藝人一同
為需要幫助的兒童而成立的. 今天很順利的達成義賣的目標, 所有的義賣的都會給人口福利基金會去幫助
需要幫助的兒童.

不要忘了去看我的電影喔! 我的電影將會在8月1日上映! 首映會會在7月30日在北京

我想這是我給我自己最好的生日禮物了!我非常期待也非常興奮看到我的第一部電影!

 

 

14:30

 

东方新天地新世纪影城

 

19:00

影城酒会厅

 

19:30

红地毯

 

20:15

影城六号放映厅

 

21:00

大望路万达国际影城

 

22:00

龙观星美国际影城

 

池珍熙和我還有韓在石大家一起為慈善盡心力


現場演唱


真的很高興大家都付出你們的愛心來為這些需要幫助的人

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()