close

I was in Shanghai shooting a HP endorsement and then in Guangzhou for an awards ceremony where I performed.

Its been awhile since I performed on stage and I was really happy to sing!
I want to thank all of you who went to Guanzhou to support me and all the wonderful presents!
I also love the food over there! I was never a big fan of porridge but I could not get enough of it in Guanzhou! 
Its been a good year for me overall and I hope that 2007 was good to everyone too!

 
前陣子我在上海拍攝手機代言的廣告,還有參加風尚盛典的頒獎典禮. 之後去廣州參加南方盛典的表演.
我已經有好一陣子沒有站在舞台上唱歌了, 這一次真的很開心可以上台表演.
 
真的很感謝在廣州去支持鼓勵我的影迷朋友們, 你們帶給我這麼好的禮物! 我真的覺得很開心很感動.
我在廣州時也享受到很多廣州的美食, 我從來都很少吃粥,但這一次吃到廣州的艇仔粥, 真的讓我覺得好吃到不行!
 
今年的年終到年尾都是我一個很豐收很好的一年, 也希望大家的2007年也是很好的一年喔!
 
 

拍攝cect手機廣告

你們相信嗎? 這裡只有0度...真的好..冷喔.....

 

風尚大典新聞發布會


這是和我一起拍 "綠光森林" 裡的小天喔!

好久不見了志玲~


我和阮經天還有洪偉明老師還有洪暁玲 


今天我和天心擔任頒獎人




我和天心

 

南方盛典下午的記者會

 

南方盛典下午的新聞發布會
 

 

南方盛典的星光大道


今天我演唱的是 綠光森林 裡的 "Forever"

 

你們的溫暖把我給溶化了....

 

謝謝你們的愛心禮物!真的很開心!


 
謝謝你們給我的鼓勵我會好好的保留著!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()