Hi everyone!
Just want to announce that my Taiwan drama 'River Lovers' will be airing its 1st episode on Star TV asia on the 11th of June at 7pm, and also in Singapore on the 15th of June on MIO TV.
I filmed this drama in Taiwan in summer last year with Genie Chou.
Don't forget to watch it.Its Good!

Hi大家好!
我要很開心的跟大家說 "藍海一加一" 將在星空衛視11頻道,
在新加坡MIO TV播出,這是我去年夏年和卓文萱所拍攝的偶像劇,

我非常喜歡這部偶像劇, 這是我在高雄還有廣州所拍攝的,記得不要忘了收看喔!


藍海一加一

http://www.xingkong.com.cn/yzfjc_nhyjy_detail.htm


我和卓文萱還有林博生導演


卓文萱飾演迷糊小導遊 我是CEO負責人


這是在??


開心吃早餐


欣賞風景


藍海一加一在夏天去了風景很漂亮的地方拍攝喔!


耶 怎麼了!


阿 你在做什麼阿!!


這是在廣州喔


正在苦讀劇本


在拍攝的每一個地方都拍了很多很漂亮的照片


發生了什麼事?

arrow
arrow
    全站熱搜

    leonjaywilliams 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()